Kutsetunnistused ja koolitused
https://www.kutseregister.ee/kutsed

EKR III vesiaeroobika treener

EKR III rühmatreeningute treener

EKR V tantsuspetsialist

EKR 6 laagri kasvataja-juhataja



Beebide ja väikelaste ujumise juhendaja koolitusel
2025, 40 ak, Eesti Ujumisliit

ACRO FIG CoP 2025-2028 kohtunike koolitus
2025 22ak, EEVL

Beebide ja väikelaste ujumise seminar
2025, Ujume Koos

Jo Wilsoni koolitus “Beebide ja väikelaste ujumine”
2024

LASTE TANTSU KOOLITUS TANTSUÕPETAJATELE
2024 30ak tundi, MTÜ Eesti Tantsuhuvihatiduse Liit

BEEBIDE VÕIMLEMINE 0-6 KUUD
6 ak tundi Tallinna Ülikool

Abivajava lapse ja noore märkamine ning abistamine
2024, Sotsiaalkindlustus amet 2ak tundi

BA Infoühiskond ja sotsiaalne heaolu (peaeriala sotisaaltöö, kõrvaleriala psühholoogia) lõpetamisel, Tartu Ülikool


Esmaabi koolitus (2020) ja täiendkoolitus (2023) + vaimse tervise esmaabi (2022) ja täiendkoolitus (2023)

Tantsuõpetaja töökeskonna üheks riskiteguriks on vigastuste oht. Seetõttu kuulub tantsuks sobiva keskkonna loomise juurde ka valmisolek vajadusel korrektselt toimida erinevate vigastustega. Esmaabi andmine endale ja tantsijatele on äärmiselt oluline oskus ja seetõttu pean oluliseks iga kolme aasta tagant täiendkoolituse läbimist ja võtete meeldetuletamist.

Vaimse tervise esmaabi on esmane sekkumise meetod, et pakkuda leevendust hetkes tekkinud olukorrale. Sarnaselt füüsilise esmbaabiga ei ole tegu arstlikku sekkumisega vaid hetkes toetuse osutamisega. Treenina pean esmast märkamist ja sekkumist oluliseks, sest olen üks kontaktidest lapse igapäevases rutiinis ning saan märgata muutusi tema käitumises. Vaimse tervise esmaabi kohta saab rohkem lugeda www.peaasi.ee.


AEA täiendkoolitus

Vesiaeroobika täiendkoolitus 12h, 2023

Workshop for ACRO Judges and Coaches
Eesti Võimlemisliit & European Gymnastics, 12h, 2023

Eesti Võimlemisliidu harrastusvõimlemise täiendkoolitus
Eesti Võimlemisliit, 8h, 2023

Üldainete tasemekoolitus EKR 4
Tartu Ülikool, 50h, 2023


Eesti Tantsuagentuuri Tantsija Koolitus (kestvus 3 aastat)

Koolitus tuvustas lavastamise ja koreograafia loomise protsesse võimaldades ise samal ajal olla tantsija rollis. Arenes minu kui noore tantsija julgus, koostöö oskused ja teadmised tantsutehnikast. Tekkis esmane tantsuvaldkonna tutvusringkond ja teadmine valdkonna peamistest eestvedajatest.


Koolitantsu meekonnaliige (vabatahtlik) 2018 ja 2019 ning osalemine Kompanii lavastuses ,, Aus” aastal 2017

Meeskonna liikmena toimetamine võimaldas lisaks lavatagusele elule näha rohkelt erinevaid lavastusi ja tantsuteoseid. Vaatluse tulemusena arenes minu loovus ja lavaruumi kasutamise oskused, sealhulgas kompositsiooni tunnetus ja arusaam sellest, millised liikumised võiksid laval eesmärki täita ja millised mitte. Taaskord laienesid ka tutvused valdkonna spetsialistide seas.


Ringist välja programmi koolitus (Lastekaitse võrgustikutöö korraldus mudel)

Koolitus oli suunatud politsei, lastekaitse ja noorte kriminaalhooldajatele aga olenemata sellest soovin selle siinkohal välja tuua. Erinevalt ülikoolist toodi sellel koolitusele spetsiifiliselt välja üks võrgustikutöö mudelitest ja õpetati kasutama spetsiaalseid töölehti ja noore inimese keskkonna kaardistamise süsteemi. Koolitus andis mulle idee algme kuidas olla rohkem toeks abivajavale lapsele treenerina. Nimelt võib treeneril olla noorega tunduvalt parem side kui teiste kohaliku omavalituse töötajatel. Olles treenerina teadlik sotsiaaltöövaldkonnast võin vajadusel end soovitada lapse võrgutikutöö liikmeks.